Een korte vraag of snel support nodig? Bel ons op het nummer +32 (0)56 36 30 20 en we helpen je graag verder!

Optimalisatie werking helpdesk

#ETS Informatics

#Algemeen

Kris

Kris Tanghe

Zoals u wellicht weet wordt elke call van een klant zowel voor software als hardware/netwerk in ons ticketing-systeem geregistreerd. Dit gaat van een vraag om inlichtingen tot een aanvraag voor een offerte over het melden van een bug tot een aanvraag voor depannage. Ook elke statuswijziging van de call wordt in het systeem bijgehouden. Dit is dus niet nieuw, maar vanaf heden zullen we via ons systeem ook de aanvrager van het ticket via mail zo gedetailleerd mogelijk op de hoogte houden van elke statuswijziging.

Zo zal elk ticket aan de aanvrager bevestigd worden en zal de aanvrager bij elke statuswijziging opnieuw een mailtje krijgen. De tickets zullen meer individueel per melding aangemaakt worden i.p.v. een registratie van verzamelde punten.

Mogen wij in dit verband ook vragen om nieuwe calls zoveel mogelijk te melden via het centrale email-adres: helpdesk@ets-informatics.be

Wij zijn ervan overtuigd dat deze manier van werken de klanten zal toelaten om de eigen calls beter op te volgen wat zal bijdragen tot het nog professioneler laten werken van onze helpdesk.

Gerelateerde nieuwsberichten

Permanentie buiten de kantooruren / SLA - nieuwe regeling (!)

Kalenders 2022

Een opleidingssessie voor nieuwe gebruikers: geen overbodige luxe!

A2W: Nieuw in ons dienstenaanbod. Visualisatie van Admin2Win- en Wings-data in PowerBI

Admin2Win Mobile : De nieuwe versie is in de lucht

Admin2Win Mobile for phone: nieuwe release onmiddellijk na het verlof

Verdachte mails die vragen om wachtwoord Office 365 te wijzigen

Planning Updates Admin2Win 2021: Check even je versie!

Hardware/netwerk: Een WiFi Guest-Netwerk, geen overbodige luxe

Admin2Win: Toevoegen van elektronische bijlage aan documenten nu nog eenvoudiger

Een gelukkig en vooral gezond 2021!

Corona-periode: We blijven ter beschikking

Updates 2020: Update + nodige uitleg via Webmeeting

Coronavirus lockdown

Nieuw: ETS Academy (infosessies voor klanten)

Probleem met service opvragen gegevens via BTW-nummer

Hardware/netwerk: Einde ondersteuning Windows 7

Updateplanning 2019

Ondersteuning voor Windows 7 loopt af op 14 januari 2020

Kent u ETS Informatics ook als ICT-leverancier?

GDPR: Nieuwe privacy-verklaring ETS Informatics

Admin2Win: Opstartproblemen na update Windows 10

GDPR: Kunnen wij u helpen?

GDPR: Zorgen dat we klaar zijn

Kent u ETS Informatics als leverancier van ICT-infrastructuur?

Trendbreuk: Upgrade van oudere PC's i.p.v. deze te vervangen door nieuwe

Cryptolocker-virus: Het belang van een correcte backup!

Supermicro Cad-station: Performanter dan de concurrentie!

Supermicro Server: Bedrijfszekerheid ten top

Hardware / Netwerk: Wat kunnen wij voor u doen?

Hardware/Netwerk: Onze ambitie

ETS Informatics op Kanaal Z: Wie zijn we? Wat doen we?

Alle blogberichten Path Created with Sketch.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat u de beste surfervaring op onze website krijgt. Meer info