03 apr. 2017
Optimalisatie werking helpdesk
Kris Tanghe
Zoals u wellicht weet wordt elke call van een klant zowel voor software als hardware/netwerk in ons ticketing-systeem geregistreerd. Dit gaat van een vraag om inlichtingen tot een aanvraag voor een offerte over het melden van een bug tot een aanvraag voor depannage. Ook elke statuswijziging van de call wordt in het systeem bijgehouden. Dit is dus niet nieuw, maar vanaf heden zullen we via ons systeem ook de aanvrager van het ticket via mail zo gedetailleerd mogelijk op de hoogte houden van elke statuswijziging.
Zo zal elk ticket aan de aanvrager bevestigd worden en zal de aanvrager bij elke statuswijziging opnieuw een mailtje krijgen. De tickets zullen meer individueel per melding aangemaakt worden i.p.v. een registratie van verzamelde punten.
Mogen wij in dit verband ook vragen om nieuwe calls zoveel mogelijk te melden via het centrale email-adres: helpdesk@ets-informatics.be
Wij zijn ervan overtuigd dat deze manier van werken de klanten zal toelaten om de eigen calls beter op te volgen wat zal bijdragen tot het nog professioneler laten werken van onze helpdesk.
Wens je meer info over dit blog-item?
Neem vrijblijvend contact met ons op!
Deel bericht via