Een korte vraag of snel support nodig? Bel ons op het nummer +32 (0)56 36 30 20 en we helpen je graag verder!

Permanentie buiten de kantooruren / SLA - nieuwe regeling (!)

#ETS Informatics

#Algemeen

Kris

Kris Tanghe

Middagpauze

Calls of mails die ons over de middag bereiken worden door onze helpdesk na de middagpauze zo snel mogelijk behandeld. Afhankelijk van dringendheid wordt de nodige actie ondernomen. Via telefoon kan over de middag op ons algemeen nummer een voicemail-boodschap ingesproken worden. U kan onze helpdesk vanzelfsprekend ook altijd per mail bereiken via helpdesk@ets-informatics.be.

's avonds en in het weekend (+ feestdagen)

Buiten de kantooruren 's avonds, in het weekend en op feestdagen kan u voor dringende technische gevallen, voor zowel software als hardware/netwerk, op het nummer 056/36.30.28 van onze wachtdienst een voicemail inspreken. Er kan ook altijd een mail gestuurd worden naar wachtdienst@ets-informatics.be.

Deze twee kanalen worden buiten de kantooruren, in het weekend en op feestdagen op regelmatige basis door één van onze medewerkers gecheckt. Het is onze betrachting om deze oproepen afhankelijk van hun dringendheid zo snel mogelijk en ten laatste ‘next business day’ met de hoogste prioriteit te behandelen.

Tijdens vakantieperiodes

Tijdens vakantieperiodes proberen we op onze helpdesk zoveel mogelijk met een minimum bezetting / permanentie voor onze klanten ter beschikking te blijven. Voor elke vakantieperiode wordt telkens een specifieke sluiting- en permanentieregeling uitgewerkt. Hiervan wordt u als klant op voorhand via de gebruikelijke kanalen op de hoogte gebracht.

Gerelateerde nieuwsberichten

Kalenders 2022

Een opleidingssessie voor nieuwe gebruikers: geen overbodige luxe!

A2W: Nieuw in ons dienstenaanbod. Visualisatie van Admin2Win- en Wings-data in PowerBI

Admin2Win Mobile : De nieuwe versie is in de lucht

Admin2Win Mobile for phone: nieuwe release onmiddellijk na het verlof

Verdachte mails die vragen om wachtwoord Office 365 te wijzigen

Planning Updates Admin2Win 2021: Check even je versie!

Hardware/netwerk: Een WiFi Guest-Netwerk, geen overbodige luxe

Admin2Win: Toevoegen van elektronische bijlage aan documenten nu nog eenvoudiger

Een gelukkig en vooral gezond 2021!

Corona-periode: We blijven ter beschikking

Updates 2020: Update + nodige uitleg via Webmeeting

Coronavirus lockdown

Nieuw: ETS Academy (infosessies voor klanten)

Probleem met service opvragen gegevens via BTW-nummer

Hardware/netwerk: Einde ondersteuning Windows 7

Updateplanning 2019

Ondersteuning voor Windows 7 loopt af op 14 januari 2020

Kent u ETS Informatics ook als ICT-leverancier?

GDPR: Nieuwe privacy-verklaring ETS Informatics

Admin2Win: Opstartproblemen na update Windows 10

GDPR: Kunnen wij u helpen?

GDPR: Zorgen dat we klaar zijn

Kent u ETS Informatics als leverancier van ICT-infrastructuur?

Trendbreuk: Upgrade van oudere PC's i.p.v. deze te vervangen door nieuwe

Cryptolocker-virus: Het belang van een correcte backup!

Optimalisatie werking helpdesk

Supermicro Cad-station: Performanter dan de concurrentie!

Supermicro Server: Bedrijfszekerheid ten top

Hardware / Netwerk: Wat kunnen wij voor u doen?

Hardware/Netwerk: Onze ambitie

ETS Informatics op Kanaal Z: Wie zijn we? Wat doen we?

Alle blogberichten Path Created with Sketch.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat u de beste surfervaring op onze website krijgt. Meer info