30 nov. 2021
Permanentie buiten de kantooruren / SLA - nieuwe regeling (!)
Kris Tanghe
Middagpauze
Calls of mails die ons over de middag bereiken worden door onze helpdesk na de middagpauze zo snel mogelijk behandeld. Afhankelijk van dringendheid wordt de nodige actie ondernomen. Via telefoon kan over de middag op ons algemeen nummer een voicemail-boodschap ingesproken worden. U kan onze helpdesk vanzelfsprekend ook altijd per mail bereiken via helpdesk@ets-informatics.be.
's avonds en in het weekend (+ feestdagen)
Buiten de kantooruren 's avonds, in het weekend en op feestdagen kan u voor dringende technische gevallen, voor zowel software als hardware/netwerk, op het nummer 056/36.30.28 van onze wachtdienst een voicemail inspreken. Er kan ook altijd een mail gestuurd worden naar wachtdienst@ets-informatics.be.
Deze twee kanalen worden buiten de kantooruren, in het weekend en op feestdagen op regelmatige basis door één van onze medewerkers gecheckt. Het is onze betrachting om deze oproepen afhankelijk van hun dringendheid zo snel mogelijk en ten laatste ‘next business day’ met de hoogste prioriteit te behandelen.
Tijdens vakantieperiodes
Tijdens vakantieperiodes proberen we op onze helpdesk zoveel mogelijk met een minimum bezetting / permanentie voor onze klanten ter beschikking te blijven. Voor elke vakantieperiode wordt telkens een specifieke sluiting- en permanentieregeling uitgewerkt. Hiervan wordt u als klant op voorhand via de gebruikelijke kanalen op de hoogte gebracht.
Wens je meer info over dit blog-item?
Neem vrijblijvend contact met ons op!
Deel bericht via