Een korte vraag of snel support nodig? Bel ons op het nummer +32 (0)56 36 30 20 en we helpen je graag verder!

Terug naar het overzicht

Uurregistratie en Materiaalverbruik

Systemen voor jobregistratie: uurregistratie & materiaalregistratie

Jobentijdsregistratie

In functie van een correcte nacalculatie is het belangrijk om de registratie van werkuren en het materiaalverbruik goed te organiseren. Het manueel verwerken van diverse werkkaarten of prestatiebladen is een hels werk. Admin2Win biedt heel wat mogelijkheden om gepresteerde uren en verbruikte materialen per project, job of opdracht door de medewerkers zelf correct te laten registreren.

Jobapp (toepassing voor ateliers)

Job en tijdsregistratie

Hiervoor hanteren we onze jobregistratie applicatie op een jobterminal met touchscreen en barcodelezer. Operatoren kunnen op één of meerdere vaste plaatsen op de werkvloer hun werkuren registreren. Naast hun gepresteerde uren, is het ook mogelijk om het eventuele verbruik van materiaal per project in te geven of te scannen. Dit kan in realtime (via start/stop) of via directe ingave gebeuren. Ook het afronden van een job kan via deze software gebeuren.

Group 8 Created with Sketch.

De software beschikt over een centraal controlescherm voor dagelijkse controle van de geregistreerde gegevens. Indien nodig kan u deze nog aanpassen vooraleer ze definitief toegewezen worden.


Regmat (toepassing voor ateliers)

SYL 0570 bewerkt

Soms is het nodig om op een aantal vaste plaatsen op de werkvloer het verbruik van materiaal te kunnen registreren. Hiervoor kan gebruik gemaakt worden van onze regmat app. Deze app wordt gebruikt op een PC in combinatie met een vaste of mobiele USB barcodescanner.


Opticon Connect (toepassing voor ateliers en/of werven)

SYL 0591 bewerkt

Prestaties die geregistreerd worden met de individuele Opticon barcodescanners kunnen eveneens in Admin2Win ingelezen worden. Bij het connecteren van de barcodescanners worden deze automatisch uitgelezen. Niet-logische registraties kunnen in het controlescherm manueel aangepast worden vooraleer ze definitief toegewezen worden aan een project.


Jobapp for Mobile Phone (toepassing voor ateliers en/of werven)

Mobiele app

Het mobiel registreren van uren kan via de Admin2Win Mobile app for Phone (Android en iOS). Deze applicatie kan op 2 manieren ingesteld worden. In de 'monteur' versie kan elke buitenmedewerker in realtime zijn gepresteerde uren registreren via zijn smartphone. In de 'ploegchef' versie kan een teamverantwoordelijke de prestaties van de mensen waarvoor hij op dat moment verantwoordelijk is in realtime registreren.

Group 8 Created with Sketch.

Ook de via smartphone geregistreerde prestaties komen in een controlescherm terecht vooraleer ze doorgeboekt worden naar de projecten.


Mobiele scanner (toepassing voor magazijnen)

Handscanner bewerkt

Ook werknemers in het atelier kunnen op een eenvoudige manier hun materiaalverbruik per project registreren. Dit kan via de jobterminals met touchscreen of via een uiterst geschikte draagbare mobiele scanner, de Zebra Workabout Pro 4 Mobile Computer.

De Workabout Pro 4 Mobile Computer kan daarnaast ook gebruikt worden voor het tellen van voorraad of tussentijdse stockopname. Correcties worden realtime in het systeem aangepast.

Group 8 Created with Sketch.

De Zebra Workabout Pro 4 is onmisbaar voor uw stock-of voorraadbeheer. Deze robuuste mobiele barcodescanner kan in het voorraadprogramma gebruikt worden voor:

  • een tussentijdse stockopname;
  • jaarlijke stocktelling (inventaris);
  • het voorbereiden van een bestelling ter aanvulling van uw voorraad.

Infokiosk (toepassing voor ateliers)

Een infokiosk fungeert als communicatiemiddel tussen bureel, atelier en/of werf. Denk bijvoorbeeld aan:

  • het visualiseren van de planning in het atelier;
  • het raadplegen van geregistreerde informatie over een project;
  • het melden van een afgerond project;
  • het consulteren van een technnisch plan;
  • het versturen van in het atelier genomen foto's naar de backoffice;
  • ...

Interesse in Admin2Win? Boek een kennismakingsgesprek

ETS Nieuws

Blijf op de hoogte van de meest recente ETS Informatics-nieuwtjes. In deze korte nieuwberichten zetten we ook graag de meest interessante Admin2Win- en Wings-features in de kijker.

Admin2Win: infokiosk in de werkplaats, maatwerk mogelijk

Admin2Win: Nieuwe toepassing voor registratie van verbruik materiaal op project

Admin2Win: De agenda als tool om prestaties aan projecten toe te wijzen

Admin2Win: Beheer materieel

Alle blogberichten Path Created with Sketch.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat u de beste surfervaring op onze website krijgt. Meer info