06 nov. 2017
Admin2Win: Beheer materieel
#Admin2Win
#Feature in de kijker
#Materiaalverbruik
Kris Tanghe
Er is de voorbije periode hard gewerkt aan een nieuwe module voor het beheer van materieel. Deze is nog niet leverbaar, we leggen momenteel de laatste hand. Hierbij reeds een beknopte beschrijving van de functionaliteit.
Van elke machine of tool worden een aantal basisgegevens bijgehouden, zoals: nr, omschrijving, merk, type, serienr, leverancier, garantie tot, aankoopprijs, familie, subfamilie, datum controle, tekeninglocaties, foto,...
Elke machine of tool kan aan een persoon, ploeg of project gekoppeld worden en krijgt de status 'in gebruik'. Op elke moment kan in een overzicht een actuele stand van zaken opgevraagd worden. Zo weet de beheerder op elk moment o.a. wie welke machine in zijn bezit heeft of op welke projecten ze ingezet wordt.
Voor materieel dat hersteld moet worden kan er een herstelbon opgemaakt worden. Op dit moment krijgt de machine de status 'in herstelling'. Bij het terug binnenkomen krijgt de machine de status 'in magazijn' tot ze terug uitgegeven wordt.
Per machine krijgt men op deze manier ook een mooie historiek van wie ze in gebruik had, op welk project ze werd ingezet en van de herstellingen en onderhoud die erop werden uitgevoerd.
Contacteer ons vandaag nog via ons contactformulier.
Wens je meer info over dit blog-item?
Neem vrijblijvend contact met ons op!
Gerelateerde nieuwsberichten
30 apr. 2024
Automatisch digitaliseren van binnenkomende aankoopfacturen: mooie extensie voor Admin2Win
22 nov. 2023