13 sep. 2018
Admin2Win: Regstratie call voor depannage of to do per project?
#Admin2Win
#Feature in de kijker
#Dienst na verkoop
Kris Tanghe
Oorspronkelijk in Admin2win geïntegreerd als systeem om beheer herstellingen te doen wordt deze module nu meer en meer gebruikt als opleveringslijst of opleveringsverslag per project. De kleine to do's die via diverse kanalen binnenkomen worden in een centraal systeem per project ingegeven en verder opgevolgd.
Vanuit de overzichtslijst kan gemakkelijk een selectie (op regio, naam, datum, project, type, status, opvolging, … ) gemaakt worden. De individuele calls kunnen als opdracht meegegeven worden aan een technieker of monteur.
Indien deze interventies op afspraak moeten gebeuren kunnen deze calls met een eenvoudige muisklik in de planning /agenda van de desbetreffende technieker of monteur ingepland worden.
Wenst u meer info? Neem gerust contact via sylvie@ets-informatics.be.
Wens je meer info over dit blog-item?
Neem vrijblijvend contact met ons op!
Gerelateerde nieuwsberichten
30 apr. 2024
Automatisch digitaliseren van binnenkomende aankoopfacturen: mooie extensie voor Admin2Win
22 nov. 2023