21 nov. 2024
Servicetickets / call Dienst na verkoop: mooie uitbreiding
#Admin2Win
#Feature in de kijker
#Dienst na verkoop
#Aankoopbeheer
Kris Tanghe
Vanaf versie 2024.0.74.10 kan het materiaal dat bij een leverancier moet besteld worden in functie van een service-ticket, bijvb. voor een call dienst na verkoop, op het ticket zelf ingegeven worden. Vanuit deze opgave kan op eenvoudige wijze een bestelbon gegenereerd worden om het materiaal direct ook bij de leverancier(s) te bestellen.
Op de bestelbon wordt er een link bijgehouden naar het desbetreffende ticket. Bij ontvangst van deze materialen wordt er inderdaad aangegeven voor welk ticket ze bestemd zijn. In de lijst van de tickets wordt gevisualiseerd (via % materiaal binnen) dat het materiaal voor dit ticket nog onderweg is of reeds is binnengekomen.
Wens je meer info over dit blog-item?
Neem vrijblijvend contact met ons op!
Gerelateerde nieuwsberichten
30 apr. 2024
Automatisch digitaliseren van binnenkomende aankoopfacturen: mooie extensie voor Admin2Win
22 nov. 2023